January 2014

Testimonial #4 Leys Rudi

Naast het aanreiken van een goede service & inzicht, denkt Disprimo ook mee met de ondernemer.
Een 10 op 10!

Testimonial #3 Pam Rubin

Disprimo heeft een geweldige prestatie geleverd bij het oplossen van mijn IT-problemen (voor een zelfstandige die geen tijd heeft voor deze problematiek)! Hij adviseert me over manieren om de prestaties te optimaliseren en in welke hardware wel of niet te investeren. Steeds beantwoordt hij geduldig mijn vragen zodat ik meer zelfredzaam in deze arena kan zijn. Zo druk als hij is, is hij altijd attent, goedgezind en geduldig. Ik heb minder bezorgdheden dankzij mijn externe betrouwbare IT-partner.

Testimonial #2 Adlexco

Het is allemaal wel leuk als je een computer hebt die volgens de winkel alles kan. Het is nog leuker om de computer te laten doen wat je wil. Gunter werkt accuraat, snel en weet op een normale wijze op korte tijd iets computer-technisch logisch uit te leggen en alvast OP TE LOSSEN. Sabine werd namelijk "horendol" van haar outlook-agenda: dankzij Gunter wordt zij (en ik dus ook) niet meer gek. Gunter heeft ook een oplossing geboden voor iets waar wij al maanden melding van maakten aan onze software-en hardwareleverancier (advocatensoftware): een trage computer ging opeens veel sneller.

Testimonial #1 Martine Reyners

Op een mooie maandagmorgen open ik mijn nieuwe computer die ik net heb gekocht via Gunter Claeys van Disprimo IT. Ik ben erg tevreden van deze computer omdat ik voel dat hij precies bij mij en mijn noden voor mijn werk pas. Ik open mijn mails, en voor ik het besef open ik een verdachte mail met een zogezegd ‘onbetaalde factuur ‘ van een leverancier. Ik klik, en… er begint een heel akelig gekleurd schermpje te knipperen op mijn computer, ik probeer weg te klikken, op een ander scherm te geraken, maar… NIKS! Al mijn bestanden zaten geblokkeerd. Er kwam maar één gedachte bij mij op: GUNTER!?