Dringende vraag of IT-ondersteuning nodig? Ons IT-team staat voor je klaar.
Geniet altijd en overal van IT-ondersteuning
Heb je een acuut IT-probleem? Dan wil je uiteraard zo snel mogelijk geholpen worden. Om jou vanop afstand de nodige IT-ondersteuning te bieden, werken we met een handige applicatie: TeamViewer. Deze toepassing laat ons toe - met jouw toestemming - op je toestel in te loggen en vlot het issue te detecteren en te verhelpen.
Hoe werkt onze remote IT-ondersteuning ?
Wil je remote IT-ondersteuning van Disprimo? Check dan onderaan deze pagina welke applicatie voor jouw toestel geschikt is. Volg deze stappen om het programma op je toestel te installeren:
- Klik op de link om het programma te downloaden. Zorg er zeker voor dat je de juiste link voor jouw toestel (Android of Apple) selecteert.
- Er verschijnt een pop-up met de vraag om het programma te downloaden. Klik op ‘Run’ of ‘Uitvoeren’ om door te gaan.
- Klik – indien gevraagd – op ‘Accepteren’.
- Is de download voltooid? Dan start het programma ‘Disprimo Support’ automatisch op en zie je een ID. Communiceer dit ID aan onze helpdesk om remote IT-ondersteuning te krijgen.
Documenten
Witepaper2_Dé gids voor het aankopen van IT-materiaal
application/pdf
1.4 MB
Watchguard SSL VPN – Windows
application/x-msdos-program
2.25 MB
Watchguard SSL VPN – Mac
application/x-apple-diskimage
1.87 MB
Teamviewer Host v15
application/x-msdos-program
24.27 MB
Mac Support Quick v14
application/x-apple-diskimage
34.1 MB
Disprimo IT Support Quick v15
application/x-msdos-program
23.83 MB
Download hier onze app voor remote IT-ondersteuning
Wil je remote IT-ondersteuning van Disprimo? Volg deze stappen om het programma op je toestel te installeren:
1. Klik op de link om het programma te downloaden. Zorg er zeker voor dat je de juiste link voor jouw toestel (Android of Apple) selecteert.
2. Er verschijnt een pop-up met de vraag om het programma te downloaden. Klik op ‘Run’ of ‘Uitvoeren’ om door te gaan.
3. Klik – indien gevraagd – op ‘Accepteren’.
4. Is de download voltooid? Dan start het programma ‘Disprimo Support’ automatisch op en zie je een ID. Communiceer dit ID aan onze helpdesk om remote IT-ondersteuning te krijgen.
Voor Android
- Quicksupport
- Pilot (Werkt niet op alle toestellen)
Voor Apple
- Quicksupport (View only)
- Pilot (Werkt niet op alle toestellen)